نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1905
-
الف
+

رونمایی از کتاب جدید شاعر «هر کُجا مرز کشیدند، شما پُل بزنید»

از کتاب شعری «مرزها دیگر اساس دوری ما نیستند» نوشته «نجیب بارور» رونمایی شد.

به گزارش آی فیلم 2، در مراسمی با حضور «محمد علم ایزدیار» معاون مشرانوجرگه (مجلس سنا) و شماری از شخصیت‌های علمی و فرهنگی افغانستان از کتاب شعری «مرزها دیگر اساس دوری ما نیستند» نوشته «نجیب بارور» با تیراژ یک هزار جلد در ۱۲۰ صفحه رونمایی شد.

نجیب بارور

«محمد طاهر زهیر» سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان،در این مراسم  رونمایی این مجموعه شعری را برای نویسنده‌اش، شاعران و علاقه‌مندان شعر مبارک گفت و خاطرنشان کرد: امیدوارم جامعه فرهنگی افغانستان از خرمن فکر، اندیشه، ذوق، سلیقه و احساس ناب «نجیب بارور» برچیند و استفاده کند.

«محمد طاهر زهیر» گفت: بر اساس سیاست فرهنگی‌ که ما تعقیب می‌کنیم، وظیفه وزارت اطلاعات و فرهنگ است که از تمام نخبگان، فرهنگیان، فرهیختگان و هنرمندان کشور حمایت کند. سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ تأکید کرد: هرکس به هر شیوه‌ ای فکر خود را می‌نویسد و تبارز می‌دهد، ما استقبال می‌کنیم.

«محمد علم ایزدیار» نایب مجلس سنا نیز در صحبتی رونمایی مجموعه شعری «مرزها دیگر اساس دوری ما نیستند» را به نویسنده و علاقه‌مندان شعر مبارک گفت و بیان کرد : این چهارمین مجموعۀ شعری نجیب بارور است.

وی، نقش شاعران و فرهنگیان را درجامعه ارزشمند خواند و یکی از نیازمندی‌های مردم افغانستان را تأمین صلح سراسری و دایمی در کشور دانست و گفت: یگانه راه پیشرفت و توسعه در جامعه، تأمین صلح و توجه به فرهنگ است.

«عبدالمنان شیوای شرق» معین امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان  و «یامان حکمت»، مهمان ایرانی این محفل ، ضمن قدردانی از کار نویسنده این اثر، به نقد و بررسی این مجموعه شعری پرداخته و نکات ضعف و قوت آن را بیان کردند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر